Καλώς ορίσατε

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Γνωριμία μέσα από παιχνίδι...


Ήρθε και η στιγμή του πρώτου παιχνιδιού...Θέλω να ευχαριστήσω την Πηνελόπη (http://aromavanillias.blogspot.com/) για την πρόσκληση να γνωριστούμε μέσα από ερωτήσεις και απαντήσεις...Μου άρεσαν οι ερωτήσεις της-τις βρήκα ουσιαστικές- και πραγματικά κατάλαβα αρκετά για την ίδια από τις απαντήσεις της...Μόνος ενδοιασμός μου το αν θα καταφέρω να ανταποκριθώ στο "δαιδαλώδες" της διαδικασίας...Αρχίζω και ...ο Θεός βοηθός...
Απαραίτητες προϋποθέσεις θέτει το παιχνίδι  τις παρακάτω:
1.Την αναδημοσίευση των κανόνων από τον αποδέκτη(πράγμα που σπεύδω να κάνω)...
*You must post these rules.
*Each person must post 11 things about themselves on their blog.
*Answer the questions the tagger set for you ih their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
*Go to their page and tell them you have linked him or her.
*No tags backs.
*No stuff in the taggign section about you are tagged if you are reading this.
*You legitimately have to tag 11 people.
...και...
2.Να φτιάξω 11 δικές μου ερωτήσεις που θα απευθύνω σε ισάριθμα άτομα...



Ελπίζοντας πως μέχρι τώρα κατάλαβα σωστά...συνεχίζω...απαντώντας στις ερωτήσεις της Πηνελόπης:
1.Πιστεύετε ότι οι "τύχες" μας βρίσκονται αποκλειστικά και μόνον στο χέρι μας;
***Πιστεύω πως ο Θεός επιτρέπει -για διάφορους λόγους-στη ζωή μας καταστάσεις και πως εμείς πρέπει να ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις που μας απευθύνει αγωνιζόμενοι...(εκείνο το...παλιό: "Συν Αθηνά και Χείρα κίνει").
2.Εξακολουθείτε να θέλετε να παραμείνετε στη χώρα μας;
***Ποτέ κανείς δε θα μπορέσει να με διώξει...
3.Θα θέλατε να είστε σε θέση να αποφασίσετε εσείς για την εκπαίδευση των παιδιών σας και όχι οι εκάστοτε υπουργοί;
***Θα ήθελα να συν-αποφασίζω με όλους τους γονείς και δασκάλους της χώρας μου(πράγμα που απαιτεί άμεση δημοκρατία).Δεν πιστεύω σε ειδικούς και ειδήμονες,πιστεύω στους απλούς ανθρώπους της ...ζωής...
4.Θα πάτε να ψηφίσετε στις επερχόμενες εκλογές(αν και όποτε γίνουν);
***Ειδικά σε αυτές τις εκλογές...θα ψηφίσω οπωσδήποτε...
5.Ποια είναι τα δύο πιο αγαπημένα σας υλικά για να μαγειρεύετε;
***Το αναποφλοίωτο ρύζι και η φρέσκια ντομάτα...
6.Ποιο χρώμα επικρατεί μέσα στους χώρους που ζείτε;
***Το λευκό...
7.Έχετε κάποιο αγαπημένο φυτό ή βότανο,που θεωρείτε ότι πρέπει να το αγαπήσουν και οι άλλοι;
***Νομίζω πως όλοι αξίζει να δοκιμάσουν τη ρίγανη...(έχω γεμίσει τα παρτέρια,μαζεύω από το βουνό,κάνω αναμείξεις και το αποτέλεσμα με ενθουσιάζει...).
8.Ποιο θα θέλατε να είναι το επόμενο βήμα στην "επαγγελματική" σας ζωή;
***Η...σύνταξη...που θα μου αφήσει χρόνο να...υφαίνω...(αδυνατώ να δω την υφαντική σαν επάγγελμα...).
9.Ποιο είναι το αγαπημένο σας ανάγνωσμα;
***Όσο κι αν τριγυρίσω(το διάβασμα είναι το...πάθος μου)πάντα καταλήγω στο "Ευλογημένο καταφύγιο" του Φ.Κόντογλου...
10.Έχετε κάποιο αγαπημένο περιοδικό  Μαγειρικής ή ζαχαροπλαστικής;
***Επειδή δεν παίρνω ποτέ περιοδικά μαγειρικής θα πω για το αγαπημένο μου βιβλίο,δηλαδή αυτό της Εύης Βουτσινά με τον τίτλο "Καλούδια"..
11.Ποιο το αγαπημένο σας ποτό;
***Αν βγάλω εκτός συναγωνισμού το...νερό(τίποτα δεν απολαμβάνω περισσότερο από αυτό να πίνω)θα διάλεγα ένα ποτηράκι κόκκινο σπιτικό κρασί...

Και τώρα οι δικές μου ερωτήσεις(αν σας φανούν "δασκαλίστικες" έχετε δίκιο-η δύναμη της συνήθειας)...
*Είναι η χαρά ή η θλίψη ουσιαστικότερη για τη ζωή σας;
*Πως θα σχολιάζατε την άποψη:"ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό";
*Λέτε πάντα την αλήθεια στον εαυτό σας;
*Έχετε άποψη για το νόημα της ζωής;
*Η αγάπη μπορεί να είναι επιλεκτική ή αγκαλιάζει όλους τους ανθρώπους του Θεού;
*Μαθαίνετε από τα λάθη σας ή τα μισείτε;
*Τι σκέφτεστε για τους οικονομικούς μετανάστες;
*Τι σκέφτεστε όταν βλέπετε  ανθρώπους να πεινούν ενώ άλλοι πετούν τα υπολείμματα τους στα σκουπίδια;
*Μπορείτε να δείτε την οικονομική κρίση σαν...ευλογία;
*Η λογική ή το συναίσθημα υπερτερούν στη λήψη των αποφάσεών σας;
*Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερη αξία στη ζωή;

Το τελευταίο μέρος είναι το πιο δύσκολο...Θα καλέσω ...θα καλέσω...
*Όλους όσους νιώσουν πως θέλουν και μπορούν να απαντήσουν...Όλους θέλω να σας γνωρίσω καλύτερα...Εγώ θα αφήνω μήνυμα σε πολλούς...σίγουρα παραπάνω από 11....
Ευχαριστώ και πάλι την Πηνελόπη για την ευκαιρία που μου έδωσε να...εκτεθώ...
Και...παραδίδω τη ...σκυτάλη...







10 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, ήδη έχω παίξει μαι φορά αυτό το παιχνίδι, αν όμως βρω χρόνο θα επισυνάψω εκεί τις ερωτήσεις σου και θα απαντήσω.
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ λοιπόν όπως ήδη σου έγραψα, στα δικά μου σχόλια, είμαι φύση "βιαστικό" και "γρήγορο" άτομο. Όμως ο χρόνος που σου χρειάστηκε για να απαντήσεις καλή μου δεν ήταν πολύς (όπως ήθελες να με προϊδεάζεις...)
    Εκτέθηκες και μας έδωσες και εσύ χαρακτηριστικά σου, αυτό πάντως με την σύνταξη και την υφαντική, μου άρεσε πολύ! Κι' εγώ τη σύνταξη περιμένω για να κάνω τα πράγματα που αγαπώ... αλλά με τις συντάξεις που θα "τρέχουν" τα επόμενα χρόνια δεν την βλέπω να την παίρνω τελικά :-)))
    Καλημέρες πολλές και με δύναμη ψυχής πάντα εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερααα!!ευχαριστω για την προσκληση ,εχω παιξει και επειδη δεν εχω ευχερεια ακομη με τις αναρτησεις μου ηταν αρκετα δυσκολο να κανω μια ευπρεπη μακροσκελη αναρτηση !!χαχα!!ευτυχως με βοηθησε μια φιλη και ετσι τα καταφερα!!!με ρωτας που χαθηκα !!δεν σας προλαβαινω ειδικα εσενα με τις αναρτησεις σου !μπραβο σε θαυμαζω με δουλεια σπιτι παιδια και καταφερνεις να εισαι και συνεπης στο μπλογκ σου !!εγω ειναι η αληθεια οτι εχω δημιουργικο οιστρο αυτον τον καιρο και επειδη θελω να ετοιμασω καποια πραγματακια δεν πολυμπαινω ,η μπαινω σας διαβαζω βιαστικα και βγαινω !!καλη σου μερα περιμενω ακομη να μου δειξεις τον τροπο με το τελαρο!!!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφες, ουσιαστικές και ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου! Όντως μας βοηθάνε αυτά τα παιχνιδάκι να μάθουμε κάτι παραπάνω για τους διαδικτυακούς μας φίλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξανθή,με την ησυχία σου,μην αγχώνεσαι...Κι αν μπορέσεις...Σκοπός είναι να χαλαρώνουμε μέσα από την παρεούλα των blogs,όχι να φορτωνόμαστε υποχρεώσεις...Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα,Πηνελόπη.Καλό είναι που τρέχω,γιατί τελευταία νιώθω άτονα και φοβάμαι για αλτσχάιμερ...Όσο για τη σύνταξη...τουλάχιστον μπορώ να ελπίζω( αν και για να ζήσω με τη σύνταξη που θα πάρω πρέπει να γίνω τουίγκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στέλλα,το θέμα δεν τίθεται έτσι.Με το blog ξεσκάω,όπως ας πούμε πηγαινα παλιότερα για καφέ με φίλους .Τώρα είναι δύσκολο οπότε...Το τελάρο προσπαθώ να το ετοιμάσω...Υπομονή...Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Ευαγγελία.Ναι,μας βοηθάνε-εμένα τουλάχιστον...Και με ενδιαφέρει να σας γνωρίσω...Ευχαριστώ για την επίσκεψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έγραψα έγραψα, ευχαριστώ και πάλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή