Καλώς ορίσατε

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Η μάνα εν κρύον νερόν...


11 σχόλια:

  1. Τί γλυκό!!! Και τρυφερό!!! Και συγκινητικό!!!
    Φιλάκια, γλυκιά μου!!!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες για σήμερα και κάθε μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είμαι Πόντια αλλά το τραγούδι αυτό είναι απο τα αγαπημένα μου.
    Χρόνια Πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχο δεν τοχα ξανακουσει χρονια πολλα σε όλες τις μανουλες του κόσμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά Μαρία.
    Πάντα από αρχαιοτάτων χρόνω η μάνα είχε την ιδιαίτερη θέση στην οικογένεια και στην κοινωνία μας.
    Πολλές φορές πιθανόν να την πικράναμε αλλά αυτή με την μεγάλη καρδιά της μας συγχωρά.
    Πριν από 8 χρόνια έχασα και τους δύο γονείς μου και η απώλεια ακόμη και σήμερα είναι αβάσταχτη.Πολλές φορές στην αρχή για κάποια στιγμή έλεγα πάω να πιώ καφέ στην μάνα μου αλλά σε δέκατα του δευτερολέπτου προσγειωνόμουν στην πραγματικότητα.
    Να είστε όλες οι μαμάδες καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο τραγούδι. Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ'''''ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΝΕΙ ΜΑΝΑ ΑΛΑΖΕΙ Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΡΙΖΙΚΑ Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΗ ΤΡΟΧΕΙΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ'''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΥΜΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΑ!!!
    ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΛΑΨΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΩ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Χωρίς της μάνας την ευχή κανείς δεν βλέπει χαΐρι.." Ιδανική επιλογή, μέρα που είναι. Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάθε φορά που το ακούω δακρύζω . Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες.
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά με υγεία κι ευλογία Μαράκι μου!
    Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου άξια μανούλα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το διάβασα και συγκινήθηκα ,σαν κάτι ιστορίες που μας έλεγε η γιαγιά μου η συγχωρημένη όποτε πηγαίναμε στο χωριό... να σαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή