Καλώς ορίσατε

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Μικροϋφαντική...

 
Μια καταπληκτική τεχνική για την κατασκευή κοσμημάτων παρακολούθησα πριν λίγες ημέρες σε ένα σεμινάριο...Η τεχνική της υφαντικής... σε μικροσκοπικούς όμως αργαλειούς,αυτοσχέδιους,που στήνονται μόνο για το συγκεκριμένο κόσμημα και ξεκαλουπώνονται μαζί με αυτό....Ο αργαλειός στήνεται πάνω σε μακετόχαρτο,με βάση ένα σχέδιο(πατρόν) και χρησιμοποιώντας καρφίτσες για να <<ρίξουμε>> τα στημόνια!!!!Η δασκάλα μας είπε πως τη συγκεκριμένη τεχνική χρησιμοποιούσαν οι Ινδιάνοι για τα κοσμήματά τους...Οι χάντρες σε όλα αυτά τα κοσμήματα συνηγορούν για του λόγου το αληθές!!!
Μετά το στήσιμο του αργαλειού,το <<ρίξιμο>> των στημονιών και το πέρασμα των χαντρών μέσα στο στημόνι αρχίζει η ύφανση...Οι κλωστές που χρησιμοποιήσαμε ήταν βαμβακερές,αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ό,τι άλλο φανταστείτε...
Για όσους ξέρουν την υφαντική η τεχνική αυτή δεν έχει μεγάλες δυσκολίες...
Για όσους δεν την ξέρουν φαντάζει κάπως δυσκολότερη μέχρι να μπουν στο νόημα της ύφανσης...
...τα κοσμήματα που δημιουργούνται με αυτό τον τρόπο είναι πραγματικά φανταστικά...Η δασκάλα μας(Νατάσα Φωκιανίδου) είναι  καλλιτέχνης...
...για το περιλαίμιο μπορούσαμε να βάλουμε χάντρες(μία ή περισσότερες σειρές) ή φεστόνι-όπως έβαλα κι εγώ...

...η τεχνική του φεστονιού στηρίζεται επίσης στην υφαντική...Είναι σα να υφαίνεις έχοντας μόνο δύο στημόνια!!!...
...αν και το πρώτο μου (το σχέδιο που μας δόθηκε στο σεμινάριο)...μου άρεσε πολύ...
...και στην κόρη μου...ακόμη περισσότερο....
Στη διεύθυνση http://www.flickr.com/photos/natasa22455/ μπορείτε να δείτε τις δυνατότητες που έχει η καταπληκτική αυτή τεχνική...Σε όσους ασχοληθούν εύχομαι καλή υπομονή ...Το αποτέλεσμα θα ανταμείψει τους κόπους τους...

15 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες!!!
    Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η τεχνική και προσπαθώ να φτιάξω κάτι!!!!
    Αν βρω δυσκολία κάπου θα σε ρωτήσω!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Ρένα μου...Όπου μπορώ να βοηθήσω...στη διάθεσή σου...Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  2. Η δυσκολία είναι στο μέγεθος του αργαλειού. όσο πιο μικρός τόσο πιο δύσκολος.
    πάντως το αποτέλεσμα αξίζει κάθε κόπο. γειά στα χέρια σου. καλες απόκριες
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα,Μαρία...Η αλήθεια είναι πως ζορίστηκα να βολέψω τα χέρια μου ανάμεσα στα στημόνια τόσο μικρού αργαλειού...Αυτός θέλει χεράκια μικρού παιδιού και όχι χερούκλες μιας...παχουλοκομψής!!!!...Αλλά πραγματικά αξίζει τον κόπο!!!!Σου στέλνω την αγάπη μου...Καλές Απόκριες και καλή Σαρακοστή...

      Διαγραφή
  3. Μικρο"υφαντική μεν μεγάλο το αποτέλεσμα δε !!!
    Μου αρέσει πάρα πολύ ... γειά στα χέρια σου, είναι καταπληκτικό !!!
    Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,Ράνια μου...Να είσαι πάντα καλά...Καλές Απόκριες και καλή Σαρακοστή!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία η πρώτη σου δημιουργία! Μπήκα και στο link και είδα πολύ όμορφα πράγματα! Καλή αρχή λοιπόν στη νέα σου ασχολία!
    Θα ήθελα επίσης να σου πω, ότι γενικότερα θαύμασα το blog σου. Είναι γεμάτο ενδιαφέροντα πράγματα, που κατ' επέκταση δείχνουν έναν ενδιαφέροντα άνθρωπο. Εντυπωσιάστηκα από τις τόσες ασχολίες που έχεις. Είσαι πολύ δραστήρια και μπράβο σου!
    Να είσαι πάντα καλά! Καλές απόκριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλή σου μέρα, καλό μήνα, καλή Σαρακοστή!
    Μεγάλη υπομονή πρέπει να έχει κάποια για να ασχοληθει...συμπέρανα!
    το σχεδιο που δημιούργησες, όμορφο αλλα δύσκολο!
    φιλιά πολλά!! καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάζομαι πως το μικροσκοπικό του πράγματος θα ήταν η δυσκολία όμως το αποτέλεσμα πανέμορφο....ένας καινούργιος κόσμος ....μάλλον ενώνει τη γιαγιά ( μεγάλος αργαλειός , έτσι τη θυμάμαι ) και την εγγονή ( κοσμήματα η κόρη μου δηλαδή ) τι υπέροχο συγκέρασμα!!! αχ σε ευχαριστώ πολύ....καλή Σαρακοστή και καλόν αγώνα σου εύχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλέ τι ωραίο!!! φαίνεται εύκολο σχετικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η δασκάλα σου, Μαρία, είναι καταπληκτική. Μπράβο που έβαλες τον σύνδεσμο. Τα έργα της είναι φοβερα και μακάρι να την είχαμε και εμείς εδώ κάποτε. Οι δημιουργίες της είναι οι ωραιότερες που έχω δει από χειροποίητα.
    Όσο για τις κουκουβάγιες, τις λάτρεψα. Μου δίνεις ιδέες για την περιβαλλοντική μας ομάδα που θα ασχοληθεί και με οικοτεχνία και χειροτεχνια και αργαλειο φυσικά. ¨Ηδη έφτιαξα τον αργαλειο με τις οδηγίες σου. Να εισαι καλά και καλή Σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια ολων σας και κυρίως της αγαημένης μου Μαρίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δασκ'αλα μου,εγώ σε ευχαριστώ για τον καινούργιο κόσμο που μοιράστηκες μαζί μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπερα σασ πολυ ομορφο και διμιουργηκο το μπλοκ να εισαστε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτική χειροτεχνία.. Θέλω πολύ να είχα την τιμή να γνώριζα την δασκάλα & να με διδάξει αυτή τη υπέροχη τεχνική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή