Καλώς ορίσατε

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Η φτώχεια σαν...επιλογή...


Προχθές το μεσημέρι ήταν...Γύριζα στο σπίτι μου μετά από μια μέρα δουλειάς,με το αυτοκίνητο γεμάτο παιδιά και το κεφάλι μου γεμάτο μέριμνες,προβλήματα και πονοκέφαλο...Είχα βγει από την πόλη και κοντά στα πρώτα χωράφια είδα από μακριά μια γνώριμη φιγούρα...Πριν φτάσουμε,ένα χαμογελαστό πρόσωπο μας χαιρετούσε...Ο Φώτης...Για το Φώτη σας έχω μιλήσει και σε προηγούμενη ανάρτηση(http://vasanakia.blogspot.gr/2012/10/blog-post_3.html )...Για την απλότητα και την ταπεινότητά του...Προχθές όμως κι άλλη μια βεβαιότητα απέκτησα γι αυτόν...Αυτή της ανατρεπτικότητας της ζωής του...
Σταμάτησα το αυτοκίνητο και πιάσαμε την κουβέντα για λίγη ώρα...Με ρώτησε με πραγματικό ενδιαφέρον για όλα τα μέλη της οικογένειάς μου και μου έδωσε συμβουλές γεμάτες σοφία...Κατόπιν τον αποχαιρέτησα και μπήκα στο αυτοκίνητο να φύγω...Ο Φώτης δεν κρατούσε τίποτα στα χέρια του...Ενώ όσα χρόνια τον ξέρω περπατάει κρατώντας μια πλαστική σακούλα,τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί χωρίς αυτή,με άδεια χέρια...Πριν λοιπόν ξεκινήσω,ανοίγει τη χούφτα του όπου κρατούσε λίγα κέρματα,βγάζει και αφήνει στη θέση του συνοδηγού ένα ευρώ..."Να πάρεις στα παιδιά μια σοκολάτα από εμένα"μου είπε...Πρέπει να σας πω ότι αυτό ο Φώτης το κάνει συχνά...Το να μοιράζει λεφτά εννοώ...Και σε εμένα και σε πολλούς άλλους...Πριν λίγο καιρό σε συζήτηση που είχαμε στην τάξη,γεμάτος απορία ένας μαθητής μου μου διηγήθηκε ανάλογο περιστατικό:"Κυρία,στο δρόμο προχθές περπατούσα με τη μητέρα μου και ένας φτωχός μας έδωσε λεφτά!!!!"....
Έψαξα στο αυτοκίνητο να βρω κάτι να του δώσω σαν ανταπόδοση της καλοσύνης του(όχι τόσο για τα λεφτά όσο από αγάπη και ευγνωμοσύνη για τις συμβουλές που κάθε φορά μου δίνει)και βρήκα μόνο ένα μικρό σακουλάκι με στραγάλια και σταφίδες...Του το πρόσφερα...Πήρε δυο σταφίδες και αρνήθηκε να πάρει το σακουλάκι..."Θα περπατήσω και θα με βαραίνει"μου είπε...
 Κίνησε να φύγει...Μια φιγούρα ξερακιανή,λίγο σκυφτή από τα χρόνια,αλλά ανάλαφρη,σα να πετούσε...Καθόμουν και τον παρακολουθούσα,με τη βεβαιότητα πως είχα το προνόμιο να παρακολουθώ τον πιο ελεύθερο άνθρωπο της γης και ταυτόχρονα τον πιο ανατρεπτικό...Χωρίς τίποτα στα χέρια του,μόνο μια χούφτα κέρματα για να τα μοιράσει...
Δεν το βλέπω από την πλευρά της αγιότητας-που σίγουρα θα μπορούσα να το δω κι έτσι... .Σκεφτόμουν καθώς τον έβλεπα να απομακρύνεται τις τόσες επαναστάσεις που έχουν γίνει στα πλαίσια της ταξικής πάλης για την διεκδίκηση ενός κόσμου δικαίου,από ανθρώπους ιδεολόγους(έχω πολλούς τέτοιους φίλους),το αίμα που έχει χυθεί,τη βία για μικρές κατακτήσεις ,τους τόνους από μελάνι για την περιγραφή τρόπων ανατροπής της καθεστηκυίας τάξης και την εγκαθίδρυση συστημάτων δικαιότερων τα οποία-κατά κανόνα-ανατρέπονται στην πράξη....
Όμως πουθενά στον κόσμο οι τόσοι άνθρωποι δεν κατάφεραν να κάνουν την επανάσταση πράξη όπως ο Φώτης,που έχει...επιλέξει τη φτώχεια...Δεν υπάρχει ανατρεπτικότερη πράξη από το να επιλέγεις να μοιράζεις λεφτά τα οποία εσύ -σύμφωνα με την κρατούσα άποψη-χρειάζεσαι περισσότερο από αυτούς στους οποίους τα δίνεις...Ούτε επαναστατικότερη από το να μην ανέχεσαι ούτε λεπτό να σε βαραίνει κάτι που δεν σου είναι απολύτως απαραίτητο(ανάλογη αυτής του Διογένη του κυνικού φιλοσόφου,ο οποίος πέταξε το μόνο περιουσιακό του στοιχείο,την κούπα με την οποία έπινε νερό όταν είδε κάποιον να πίνει νερό με τα χέρια του)...Το σύστημα -έχω σιγουρευτεί πια-δεν μπορεί να νικηθεί από μέσα...Μπορεί μόνο να αχρηστευθεί αν κανείς δεν μπλεχτεί στα γρανάζια του...Γι αυτό μόνο οι άνθρωποι που καταφέρνουν να ζουν έξω από το σύστημα μπορούν να το νικήσουν...Οι υπόλοιποι το χρειαζόμαστε,γι αυτό εύκολα μας εκβιάζει.Σκεφτείτε πόσο γρήγορα θα κατέρρεε ένα σύστημα καπιταλιστικό αν κανείς δεν χρειάζονταν και δεν αγόραζε τα κάθε λογής σκουπίδια που του πλασάρει.Αν όλοι αγόραζαν μόνο τα απολύτως απαραίτητα,τα όντως απαραίτητα και όχι όσα μας φαίνονται απαραίτητα....
Κι αυτό αποδεικνύεται αν σκεφτεί κανείς  σε τι μπορεί να επηρεάσει η οικονομική κρίση έναν άνθρωπο σαν το Φώτη...Τρώει πολύ λίγο,σαν πουλάκι, και ποτέ δεν συσσωρεύει την τροφή του σε ψυγεία,κελάρια και καταψύκτες όπως οι περισσότεροι από εμάς...Γιατί ο άνθρωπος χρειάζεται λιγοστό θρεπτικό φαγητό για να ζήσει και φυσικά καθόλου απαραίτητα δεν του είναι τα κάθε λογής σκουπίδια που το σύστημα του πασάρει σαν -τάχα- απαραίτητα για την κάλυψη των αναγκών του(λίγα χόρτα,μια φέτα ψωμί και μια χούφτα ξηροί καρποί είναι-σύμφωνα με τους υγιεινιστές-μια πλήρης τροφή)......
Αυτό -το ότι είναι λιτοδίαιτος-τον κάνει αδύνατο,ευκίνητο και υγιή,ώστε να μη χρειάζεται τους γιατρούς και τα φάρμακα(όσα χρόνια τον ξέρω ποτέ δεν τον είδα άρρωστο ή ανήμπορο από αρρώστια).Άλλη πονεμένη ιστορία αυτή των γιατρών και των φαρμάκων.Στο σπίτι μου έχω κρατήσει από παλιά λογαριασμό για τις αντιβιώσεις που οι γιατροί έχουν γράψει στα βιβλιάρια των παιδιών μου όταν ήταν άρρωστα από ιώσεις(προληπτικά δικαιολογήθηκαν όταν τους ρώτησα γιατί δίνουν αντιβίωση στην ίωση) και που ποτέ δεν χρειάστηκε να πάρουν...Από τα 4 παιδιά μου μόνο ο ένας γιος μου πήρε δύο φορές αντιβίωση όταν είχε οστρακιά...
Το εμπόριο υγείας είναι μια ανήθικη και βλακώδης ιστορία...Έχω ακούσει γιατρό να λέει πως σε λίγο θα δημιουργούν αρρώστους γιατί πλήθυναν πολύ οι γιατροί και δεν έχουν αρκετούς πελάτες ώστε να γίνουν πλούσιοι...Στα πλαίσια αυτά κάνουν ό,τι μπορούν για να συκοφαντήσουν σαν κομπογιαννίτικες τις εναλλακτικές μορφές θεραπείας όπως αυτή της Αφαρμάκου Ιατρικής(Υγιεινιστική)για λόγους ευνόητους(ποτέ δεν άκουσα από συμβατικό γιατρό να μου μιλάει για την πανάκεια της θεραπευτικής-την σταφυλοθεραπεία-και μόλις πριν δυο χρόνια έμαθα πως γιατρός του Θεαγένειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης μίλησε σε φίλη καρκινοπαθή για την αναγκαιότητα της σωστής διατροφής και διαβίωσης στον πόλεμο κατά του καρκίνου)...
Η στέγη δεν ήταν ποτέ πρόβλημα για τον Φώτη αφού ένα μεγάλο μέρος της ζωής του το πέρασε σε μια σπηλιά στην άκρη της πόλης,ενώ πάντα ζει σε παλιά καλύβια που του παραχωρούν φίλοι του,από αυτά που οι υπόλοιποι δεν καταδέχονται να έχουν σα μόνιμη κατοικία...Το θέμα της στέγης των ανθρώπων είναι επίσης παρεξηγημένο...Ο άνθρωπος δεν χρειάζεται όλα αυτά τα μεγάλα σπίτια που διαθέτει...Στην πιο ακραία μορφή στέγασης ανήκουν οι Λάπωνες που "με το πέτσινο ρούχο τους και μια πέτσινη σακούλα που ρίχνουν πάνω από το κεφάλι και τους ώμους τους κοιμούνται πάνω στο χιόνι"(Χ.Ν.Θορώ,Ουώλντεν).Οι Ινδιάνοι ζούσαν σε σκηνές από ύφασμα ακόμη και στις δυσκολότερες συνθήκες ενώ άλλοι έφτιαχναν σπίτια με υλικά από τη φύση,όπως φλούδες δένδρων που τις έβγαζαν από τους κορμούς την εποχή που ανεβαίνει ο χυμός...
Αλλά ακόμη και στα δικά μας μέρη όλοι ξέρουμε τα πέτρινα σπιτάκια που έφτιαχναν παλιά οι άνθρωποι,ζεστά και γερά που το χειμώνα διέθεταν ένα μικρό δωμάτιο-το "χειμωνιάτικο"-στο οποίο ζούσε όλη η οικογένεια μέχρι να ανέβει η θερμοκρασία κοντά στο Μάη(στο πατρικό μας σπίτι στην Κρήτη το δωμάτιο ήταν τόσο μικρό που ο πατέρας μου λέει πως μετά βίας χωρούσαν μέσα τα έντεκα άτομα του σπιτιού,ενώ η γιαγιά μου διηγούνταν γελώντας πως,όταν το βράδυ κοιμόντουσαν και ήθελε κανείς να αλλάξει πλευρό,έπρεπε να ειδοποιήσει τους υπόλοιπους να κάνουν χώρο)Όλα τα υπόλοιπα... δωμάτια και έπιπλα και έργα τέχνης και υπερβολές στην άνεση και την πολυτέλεια δεν μπορούν σίγουρα να θεωρηθούν πρώτης ανάγκης και πρέπει όλοι να σκεφτόμαστε ποια κενά(ψυχολογικής κυρίως φύσεως)μας καλύπτουν...

Αν πεις για ρούχα,ζήτημα είναι στη ζωή του ολόκληρη να έχει λιώσει τρεις αλλαξιές...Φοράει τα ίδια σχεδόν πάντα μέχρι να μην φοριούνται και μπαλωμένα...Η βιομηχανία της μόδας πόσο μπορεί να αντέξει σε μια φιλοσοφία και στάση ζωής σαν του Φώτη;Και δεν υπάρχει πιο άχρηστη επίπλαστη ανάγκη από αυτή της κατοχής ρούχων περισσότερων από αυτά που χρειάζεται κάποιος.Ούτε μεγαλύτερη ανοησία από το να θεωρείται το ρούχο ενδεικτικό της αξίας ενός ανθρώπου...Οι ιερείς και μοναχοί περνούν όλη τη ζωή τους ντυμένοι σε ένα ρούχο,το ράσο τους,κι αυτό καθόλου δεν τους κάνει κατώτερους ανθρώπους,αλλά το αντίθετο,ουσιαστικότερους...
Το θέμα της μετακίνησης που μας ταλαιπωρεί πολύ,τόσο με την εξασφάλιση των απαραίτητων καυσίμων,όσο και με τη ρύπανση που προκαλεί,ο Φώτης το έχει λύσει κόβοντας τον...Γόρδιο Δεσμό...Όπου θέλει να πάει πηγαίνει με τα πόδια,αργά αλλά ανέξοδα...Τον έχω συναντήσει σε Μοναστήρι πάνω στο βουνό που εγώ έκανα με το αυτοκίνητο μιάμιση ώρα να φτάσω...Ήταν εκεί ήδη όταν έφτασα...Τον ρώτησα πως τα κατάφερε και μου απάντησε πως έφυγε λίγο νωρίτερα...Δεν έχει άλλωστε τίποτα να τον βιάζει...Επίσης έχει αποδεχτεί το αυτονόητο πως δηλαδή στον τόπο που γεννήθηκε θα ζήσει και επομένως δεν υπάρχει άμεση ανάγκη για ταξίδια ανά τον κόσμο στα οποία έχουν επιδοθεί όλοι οι άνθρωποι τούτου του κόσμου.Τα ταξίδια του είναι καθημερινά και οι αποστάσεις τους καθορίζονται από την αντοχή των ποδιών του και μόνο...
Μπορώ να μιλάω ώρες ολόκληρες για τη δυνατότητα του ανθρώπου να ζήσει σε επιλεγμένη φτώχεια(όχι ανέχεια)και για το πόσο οικολογικό,ανθρώπινο,θεάρεστο και αναγκαίο είναι αυτό.Τι αίσθηση ελευθερίας σου δίνει.Η ελευθερία μόνο ως τέτοια μπορεί να οριστεί...Μόνο η αυτάρκεια που είναι σχεδόν συνώνυμη της φτώχειας μπορεί να μας ελευθερώσει...'Ομως η εφαρμογή της θεωρίας είναι δύσκολη...Είναι για λίγους γενναίους που άφησαν τον εαυτό τους στα χέρια του Θεού,που δεν αγωνιούν για το αύριο,που δεν χρειάζονται την ασφάλεια γιατί ξέρουν πως αυτή είναι χίμαιρα,που θέλουν να ζουν σαν αετοί και δεν ανέχονται να είναι τρένα πάνω στις ράγες του κατεστημένου....
Ο Φώτης σε λίγο χάθηκε από τα μάτια μου...Έσυρα τα βαριά- από τις αλυσίδες που συνειδητά κρέμασα πάνω τους- πόδια μου και ξεκίνησα προς την αντίθετη κατεύθυνση.Ήξερα πως το λάθος μου είναι στην επιλογή...Στην πραγματικότητα έχω επιλέξει τα δεσμά..Όχι,δεν με μελαγχόλησαν οι σκέψεις αυτές...Αντίθετα με δυνάμωσαν...Ελπίζω να βρω το θάρρος να πετάξω κι εγώ λίγες από τις αλυσίδες μου,να αλαφρώσω λιγάκι...ποτέ δεν ξέρεις πότε θα βρεις τη δύναμη να δεις κατάματα την αλήθεια και να αλλάξεις...Σήμερα έχω τα γενέθλιά μου και τη συνάντηση με το Φώτη τη θεωρώ το καλύτερο δώρο
.(Άρθρα σχετικά με μια άλλη από τη σημερινή άποψη ζωής στις παρακάτω αναρτήσεις  ..http://vasanakia.blogspot.gr/2012/03/blog-post_06.html και  http://vasanakia.blogspot.gr/2012/05/blog-post_18.html )
 

66 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση. Ο άντρας μου έχει μαγαζί στο κέντρο του Βόλου. Σχεδόν κάθε Δευτέρα πρωί περνάει και του αφήνει 1 ευρώ για να του κάνει σεφτέ. Ο Δημήτρης του ανταποδίδει όπως και οι περισσότεροι Βολιώτες όταν τον δει. Ως και στον γάμο μας τον είχε καλέσει και φωτογραφηθήκαμε μαζί. Αγαπάμε τον Φώτη και θαυμάζουμε την στάση ζωής του. Μερικοί τον θεωρούν τον γραφικό τρελό της πόλης αλλά σίγουρα είναι πολύ πιο σοφός από τους περισσότερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ,Κατερινάκι μου...Σίγουρα δεν υπάρχει λογικότερος άνθρωπος στο Βόλο ,ούτε σοφότερος από αυτόν...Πολλά φιλιά για καληνύχτα..

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα κοριτσι μου Πολυχρονη γερη να εισαι και οτι επιθυμεις!!Παντα οι αναρτησεις σου μου προκαλουν μελαγχολια γιατι με κανουν να... σκεφτομαι πολλα και να θυμωνω με τον εαυτο μου.Θαυμαζω τον κυριο Φωτη εχει πιασει το αληθινο νοημα της ζωης.Οπως και να το κανουμε ομως ειναι πολυ δυσκολο αυτο για ολους μας.Ξερεις θα μπορουσα να ζησω ετσι απλα αν ηταν ομως δικη μου επιλογη.Το οτι ομως καποιοι αλλοι μου το επεβαλαν, αυτο με τρελαινει δεν το αντεχω!!Μου αρεσουν πολυ αυτα που λες και ο τροπος που τα λες, συμφωνω σε ολα! Ομως εμενα αυτο που με καιει δεν ειναι το πως θα ζησουμε πιο απλα και με πιο λιγα,γιατι θελουμε δεν θελουμε εκει θα φτασουμε,αλλα το οτι δεν παλευουμε να ελευθερωθουμε απ ολα αυτα τα καθικια που ενω καλοπερνανε, εμας μας καταδικασαν σε ολο αυτο και ξεπουλανε την πατριδα μας και καταδικαζουν το μελλον των παιδιων μας.Αν αυριο η κορη μου μου πει οτι θελει να γινει αγροτισα δεν θα με πειραξει καθολου,αν θελει ομως να γινει γιατρος ,δικηγορος η δασκαλα κι εγω δεν μπορω να την σπουδασω η αν δεν το κανει γιατι ολοι θα ειναι εργατες και δεν θα εχει λογο θα με πειραξει αφανταστα. Αυτο δε που δεν θ αντεξω ειναι να αναγκαστω να της πω να φυγει εξω οπως ακουω πολλους γονεις να λενε.Θελω ολα τα ελληνοπουλα να μεινουν στη χωρα τους να ειναι περηφανα γι αυτην και να μπορουν να πραγματοποιησουν τα ονειρα τους.Ειμαι υπερβολικη;;;;τι να πω
    Σε φιλω πολυ και καλη εβδομαδα να εχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο για τη δυσκολία του εγχειρήματος,Νάσια μου...Όμως και η γνώση έχει γίνει επιχείρηση όπως είναι σήμερα...Το να γίνεις επιστήμονας είναι μεν μια καταξίωση όμως μόνο για την κοινωνία μας...Σε παλιότερες κοινωνίες καταξιωμένος ήταν όποιος πρόσφερε στο κοινό καλό,από όποιο πόστο κι αν το έκανε...Σίγουρα δεν μπορούμε να φτάσουμε στα μέτρα του Φώτη...Η αυτάρκεια όμως είναι στόχος εφικτός για όλους μας...Αυτάρκεις ήταν και οι παππούδες μου που έχησαν την μεγάλη κρίση του 1929 και ούτε καν την κατάλαβαν...Τίποτα δεν άλλαξε στη ζωή τους αφού ούτε συντάξεις έπαιρναν,ούτε μισθούς,αλλά ζούσαν δουλεύοντας για τον άρτο τον επιούσιο...Πολλά φιλιά σου στέλνω...

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα!
    Παν μέτρον άριστον! Για όλα..........Έτσι μόνο θα είμαστε δίχως άγχος...
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα το μέτρο ποιο είναι,Έφη μου...Κατά την άποψή μου έχουμε χάσει το μέτρο...Μέτρο μπορεί να είναι μόνο το να ζει κανείς όσο πιο απλά μπορεί...Και μπορεί να ζήσει ο καθένας έτσι...Μακάρι να βρούμε το μέτρο λοιπόν...Σε φιλώ...

      Διαγραφή
    2. Οστρια μου, διάβασα τι έγραψες στην Νάσια για την κρίση του 1929...υπήρχαν και άνθρωποι που μάτωσαν, εγώ θα σου πω μόνο, ότι ο παππούς μου είχε αρχοντικό στην Ανακασιά, εργοστάσιο στον Βόλο που του το έκαψαν γιατί ήταν αριστερός......Ξεριζώθηκε όλη η οικογένεια και ήρθε στην Αθήνα.....Μορφωμένος... δούλεψε στον ΟΣΕ, πάντα κυνηγημένος.....Ας αναλογιστούμε λοιπόν , τι γίνεται σε αυτόν τον τόπο χρόνια τώρα.....Ας μην δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα...... Οτι έχουμε κερδίσει είναι με τιμιότητα και πολλή δουλειά, δεν θα έχουμε τύψεις τώρα για το πως ζούμε επειδή αυτοί που μας κυβερνούν έτσι το θέλουνε....
      Φιλιά σε όλο τον Βόλο!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Συνέβησαν κι αυτά και άλλα πολλά,Έφη μου...Ο τρόπος του Φώτη έχει το πλεονέκτημα να μην μπορεί κανείς να σε αγγίξει και να σε ρημάξει,αφού σε τίποτα δεν εξαρτάσαι από το σύστημα...Όσα λιγότερα κουβαλάς επάνω σου,τόσο λιγότερο μπορούν να σε βλάψουν...Είναι εντελώς διαφορετική άποψη ζωής.... Σίγουρα με τιμιότητα εργάζονται πολλοί άνθρωποι,όμως μέσα στο σύστημα κι από αυτό αντλούν,γι αυτό είναι στο χέρι του να τους χειραγωγήσει...Το να τα βάζεις με τους πολιτικούς καθόλου δεν ενοχλεί το σύστημα,που έχει πολλούς τέτοιους,είναι αναλώσιμοι...Επιμένω πως το σύστημα θα πάψει να υπάρχει όταν κανείς δεν θα το χρειάζεται...Και ο τρόπος είναι η αυτάρκεια στα όρια της αξιοπρεπούς φτώχειας...

      Διαγραφή
  4. Κατ' αρχάς να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου, να είσαι πάντα καλά ανάμεσα σε ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν. Και να δώσω και μια γενικότερη ευχή μετά από αυτά τα ωραία που διάβασα...μακάρι να μπορέσουμε να πετάξουμε από πάνω μας μερικές από τις αλυσίδες που μας κρατούν δέσμιους.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ...Ενώνω τη φωνή μου με τη δική σου σε αυτή την ευχή...Μακάρι...Καλό βράδυ,Ελένη...

      Διαγραφή
  5. πρωτα απ ολα μαρια μου σου ευχομαι ολοψυχα χρονια πολλα και καλα με υγεια και ψυχικη ηρεμια!! να χαιρεσαι την οικογενεια σου!! ποσο ΣΟΦΟΣ σχεδον αγιος μπορει να ειναι αυτος ο ανθρωπος!! κι ομως ειμαι σιγουρη οτι πολλοι θα τον βλεπουν σαν γραφικο και θα σχολιαζουν πισω απ την πλατη του!! φυσικα αυτο πολυ λιγο θα τον ενδιαφερει τον ΦΩΤΗ!λιγοι ανθρωποι εχουν βρει το νοημα της ζωης και ζουν οπως αυτος !!φυσικα για να κανω και τον δικηγορο του διαβολου οπως λενε δεν ξερω τι θα εκανε αν ειχε οικογενεια παιδια και υποχρεωσεις!! παντως οπως και να εχει ειλικρινα τον ζηλευω με την καλη εννοια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον λιγοστοί είναι,Στέλλα μου όσοι δεν εκτιμούν τον Φώτη όταν τον γνωρίσουν...Πάντως όντως κι αυτό δεν τον ενδιαφέρει...Αν είχε παιδιά τον βλέπω να τα μεγάλωνε με πολύ αγάπη και πολύ εμπιστοσύνη στην πρόνοια του Θεού,όπως παλιά που έλεγε η γιαγιά μου πως τα εννιά παιδιά της τα μεγάλωσε στους δρόμους...Ένα φρατζόλι ψωμί στο τραπέζι έτρεφε όλη την οικογένεια για μια μέρα...Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  6. Την αγάπη και το σεβασμό μου με ευχές για τα γενέθλιά σου, σου στέλνω γλυκιά μου!
    Να είσαι πάντα γερή, δυνατή, αληθινή, να χαίρεσαι την οικογένειά σου, με την ευλογία του Θεού πάντα στο σπιτικό σου!

    Όσον αφορά την ανάρτησή σου, απλά υποκλίνομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές...Είθε...Σε φιλώ,Μαίρη μου...

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά,Μαρία!Πολλές θερμές ευχές για τα γενέθλιά σου!Μεγαλειώδης η ανάρτησή σου!Πολύ επίκαιρη και διδακτική στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για όλα...Όντως καιροί χαλεποί αλλά και έτοιμοι για αλλαγή...Φιλιά...

      Διαγραφή
  9. Είχα δίκιο που είπα πως χάρηκα που σε βρήκα...Ναι! με συγκλόνισες ...Αν ήξερες πόσο συμφωνώ με όσα είπες...Μόνο που μπλέξαμε στο μαγγανοπήγαδο και μας ρουφάει η ρουφήχτρα της καθημερινότητά μας και ξεχνάμε τον πραγματικό προορισμό μας...Και ξέρεις νομίζω πως ο Φώτης και κάθε Φώτης έρχονται στη ζωή μας για να μας θυμίζουν αυτόν τον ξεχασμένο προορισμό.....Να είσαι καλά. Πολλά φιλιά και καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι,Τζένη μου...Δύσκολο πράγμα να πας ανάποδα στο ρεύμα...Όχι όμως και ακατόρθωτο...Πολλά φιλιά...

      Διαγραφή
  10. ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!!!1
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!!
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΙΝΑΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΜΑΣ!!!!!!
    ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ, ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ , ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,Ρένα μου...Μακάρι να αλλάξουμε,έστω και λίγο...Το λίγο καλύτερο από το καθόλου...Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  11. Εύχομαι να ζήσεις χρόνια πολλά, με υγεία, με γαλήνη, με την οικογένειά σου πάντα κοντά.
    Τα κείμενά σου μου προσφέρουν πάντα κάτι καινούργιο και ελπιδοφόρο.
    Βασιλική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές,Βασιλική μου...Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε και η ελπίδα μας κρατάει ζωντανούς και στις επάλξεις...Πολλά φιλιά και αγάπη...

      Διαγραφή
  12. τέτοιοι άνθρωποι είναι πραγματικά πρότυπα για τη σημερινή κοινωνία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όστρια...η ΕΥΤΥΧΊΑ είναι μέσα μας...πως να το καταλάβουμε όμως...μήπως μπορέσαμε να σταθούμε ..και να το σκεφτούμε...τρεχαλητό ...υποχρεώσεις ...να κάνουμε να δείξουμε...
    Άσε που και μόνο στην ιδέα να στερηθούμε...τα κεκτημένα...τις περισσότερες φορές άχρηστα ...οπως το είπες...μας πιάνει πανικός...
    Δώσαμε αξία ...στα ανάξια..και χάσαμε την ουσία και ομορφιά της ζωής...
    Σίγουρα είναι δύσκολος ο δρόμος του Φώτη...
    Υπάρχει όμως και ο παράδρομος....
    Χρόνια καλά και ευλογημένα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κι αυτό μια αχτίδα...Ο παράδρομος...Δίκιο έχεις,Μία...Όπως μπορεί ο καθένας...

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη ανάρτηση. Με έχει απασχολήσει το θέμα, όταν έφτιαξα το μπλογκ. Να μην έχεις τίποτε άλλο παρά μόνο εσένα. Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταρχήν Μαρία χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου.Να είασι γερή, δυνατή και ευτυχισμένη με τους ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπούν. Όπως και η ανάρτησή που στάθηκε αφορμή να σε συνανήσω διαδικτυακά έτσι και η τωρινή είναι γροθιά στο στομάχι ειδικά τώρα που προβληματιζόμαστε και αναθεωρούμε σκέψεις, ιδέες,νοοτροπίες και προτεραιότητες.Είναι μεγάλη μαγκιά και αίσθηση ελευθερίας να καταφέρνεις να ζεις με αυτάρκεια (άσχετα απ' την ποσότητα των αγαθών)και ανεξαρτησία,γιατί έτσι δεν είσαι υποχείριο κανενός και δεν σ΄' επηρρεάζει καμιά κρίση. Αλλωστε την απελπισία και απόγνωση που κυριαρχεί στις μέρες μας την προκάλεσε η αντίθετη στάση ζωής. Η απληστία, η ανάγκη να τ' αποκτήσουμε όλα με όποιο τίμημα, η νοοτροπία ότι κρινόμαστε απ' αυτά που έχουμε. Ας κάνει λοιπόν την ανατροπή ο καθένας από μας στο βαθμό που μπορεί.Να'σαι καλά! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαρακιμου Χρονια πολλα οπως τα θες!!!
    Παρατηρεις απο τα σχολια, οτι ολοι σχεδον οι ανθρωποι κρυβουν μεσα τους την αναγκη να γινουν σαν τον Φωτη? Να ελευθερωθουν, να ελευθερωθουμε?
    Ειναι τοσο δυσκολο Μαρια μου, τοσο δυσκολο...
    Ειμαστε ΟΛΟΙ και ο καθενας μονος του ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ
    Σε αγαπω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ελευθερία,Αλεξάνδρα μου,και η κατάκτησή της είναι αγώνας αέναος...Όμως είναι η φυσική μας κατάσταση...Έτσι μας έπλασε ο Θεός...Αετούς...Γι αυτό κι έτσι θέλουμε να γίνουμε...Τώρα καταντήσαμε έτσι εξαιτίας των παθών μας που δύσκολα ξεριζώνονται...Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...Σας φιλώ...

      Διαγραφή
  17. Φωτισμένος άνθρωπος ο Φώτης.. είναι ευλογία να συναντάς τέτοια άτομα στη ζωή σου, να σου δείχνουν τα αυτονόητα, που τόσο σθεναρά αντιπαλεύουμε ρίχνοντας πάντα το φταίξιμο στους άλλους. Εμείς φορτωνόμαστε όλες αυτές τις αλυσίδες που τόσο καίρια περιγράφεις, με τις δικές μας μικρές, ανεπαίσθητες, καθημερινές επιλογές μας. Το χειρότερο όλων; Τις φορτωνόμαστε και στα παιδιά μας, κάνοντας τις επιλογές μας επιλογές τους...
    Εύχομαι η ευχή σου να πιάσει τόπο, αν όχι από όλους, από λίγους. Ακόμα και ένας πιστεύω ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά.
    Ευτυχισμένη και πολύχρονη, Μαρία μου, πολλά-πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,Εύα μου...Είθε να πιάσει η ευχή σου...Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  18. Ο κ. Φώτης με τις πράξεις του αυτές και τα αισιόδοξα μηνύματα που περνά δεν είναι μόνο ανατρεπτικός, αλλά είναι και πολύ ροκ... δηλαδή επαναστάτης κι αντισυστημικός.Ποτέ δεν έχει δεχθεί να εξαρτηθεί απ΄ αυτό κι ότι κάνει αντιπροσωπεύει τις αξίες του και μόνο.Χωρίς να ΄χει μάθει να ζει με το κατεστημένο, έχει σπάσει από καιρό τις αλυσίδες του και ζει πραγματικά ελεύθερος.Κι εμείς ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε, αλλά προτιμάμε να κρυβόμαστε πίσω από ανούσιες κι άσκοπες δικαιολογίες και να επιλέγουμε συνειδητά τη φυλακή μας.Αυτά μόνο... θα μπορούσα να γράψω κι άλλα γι΄ αυτόν τον ήρωα της ζωής που τον ζηλεύω, γιατί δεν κατάφερα να του μοιάσω... δε θέλω να κουράσω.
    Χρόνια σου πολλά λοιπόν για τα γενέθλιά σου, να τα χιλιάσεις, να τα περνάς πάντα καλά με τους ανθρώπους που αγαπάς και σ΄ αγαπούν και να βρεις το θάρρος να πετάξεις μερικές αλυσίδες που σε βαραίνουν!Χαρούμενη βδομάδα να περάσεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζωή του Φώτη είναι ό,τι πιο ροκ μπορεί να υπάρξει...Συνφωνώ,Αγκάθι μου...Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...Φιλιά...

      Διαγραφή
  19. Να τα εκατοστήσεις.Χρόνια πολλά,χρόνια πολλά με υγεία και οικογενειακή ευτυχία.Οσο για τον Φώτη παντού υπάρχουν και πάντα κάνουν τους άλλους να σκέπτονται ποιός είναι σε λάθος μεριά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε αυτό...Μακάρι να υπάρχουν κι άλλοι...Πάντως για μένα είναι καθαρό...Ο Φώτης είναι στη σωστή πλευρά...Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και καλά.
    Ο Κυρ Φώτης πάντα έχει κάτι να δώσει σε όλους μας αρκεί να τον συναντήσουμε στο δρόμο μας. Το ξαναλέω ακόμη μια φορά Όσοι δεν γνώρισαν τον Κυρ Φώτη είναι φτωχοί .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έτσι όπως τα λέτε είναι...Πάντα κρατάει κάτι για όποιον συναντήσει...Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γιατι μου φέρνει στο μυαλό η ιστορία σου τους στίχους του Χατζή:
    Θεέ μου τι ομορφιά τι φως, της γειτονιάς μας ο τρελός
    Γλυκαίνεσαι να τον ακούς, να ‘χαμε ακόμα άλλους δυο τέτοιους τρελούς

    Η φτώχεια σαν επιλογή είναι όντως σοφία. Η αναγκαστική φτώχεια είναι δυσβάσταχτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο τραγούδι,Βαγγελιώ μου...Και ταιριάζει στο Φώτη,παρόλο που δεν είναι καθόλου τρελός...Άλλωστε οι άνθρωποι τρελό λένε ό,τι δεν μπορούν να καταλάβπυν...Πολλά φιλιά σου στέλνω και αγάπη...

      Διαγραφή
  23. χρόνια καλά σου εύχομαι και εγώ μαράκι μου.....εγώ αυτό που εύχομαι είναι να βρούμε την δύναμη να μάθουμε ΕΜΕΙΣ στα παιδιά μας το τι σημαίνει ελευθερία πνεύματος και όχι το σύστημα που μας το διδάσκει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο π΄ραγμα,γιατί θέλει παράδειγμα και πως να τους εξηγήσεις πως πρέπει να είναι ελεύθερα πνεύματα όταν αυτός που τους το λέει είναι μέρος του συστήματος;Πολλά φιλιά,Χαρούλα...

      Διαγραφή
  24. Όστρια καταρχήν χρόνια πολλά και καλά! Καθόλου τυχαία η μέρα που γεννήθηκες :-)
    Διαβάζοντας για τον Φώτη σας έφερα στον μυαλό μου τον δικό μας μοναχικό και "αλλόκοτο" κατά τον περισσότερο κόσμο Νικολό, που ζει μόνος στην καλύβα του με αχώριστο σύντροφο το άλογό του. Όταν σε συναντά σκαρώνει ποιήματα στη στιγμή και τα μάτια του λάμπουν από ευτυχία και αγάπη προς όλους. Έχει μια σπάνια αξιοπρέπεια και δεν παραπονιέται ποτέ και για τίποτα. Υπέροχοι άνθρωποι Όστριά μου που με την ίδια τους τη ζωή, μας λένε τι πάει στραβά στη δική μας.

    Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαφορά με τον Νικολό είναι μόνο πως ο Φώτης είναι πολύ κοινωνικός....Μιλάει σε όλους,εύχεται "καλημέρα" ακόμη και σε αγνώστους...είναι ο κοινωνικότερος άνθρωπος που έχω γνωρίσει...Όντως υπέροχοι άνθρωποι...Όσο για την ημερομηνία γέννησής μου λες να μην είναι τυχαίο και το γεγονός ότι ο άντρας μου έχει γενέθλια στις 17 Νοεμβρίου και ο αδελφός μου στις 25 Μαρτίου;;;;Πολλά φιλιά,Μαργώ μου...

      Διαγραφή
  25. καλημέρα ..το είχα διαβάσει αυτη την ανάρτηση από την πρώτη μέρα που την έγραψες..αλλά δεν ήξερα τι να σχολιάσω..θα πω όμως μπράβο για την ευαισθησία σου...χρόνια σου πολλά
    να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όστρια Χρόνια Πολλά! Υγεία σου εύχομαι και ψυχική δύναμη!
    Έχουμε την ίδια μέρα γενέθλια....
    Διαβάζοντας την ανάρτησή σου....μ`έβαλες σε σκέψεις ... προβληματίστηκα...αυτός ο άνθρωπος σίγουρα είναι ευτυχισμένος...κι`εμείς ποτέ δεν θάμαστε ευχαριστημένοι...όλο κάτι θα μας λείπει...μακάρι να μπορούσαμε να ελευθερωθούμε...με τη θέλησή μας βέβαια....πως όμως;...μου φαίνεται πολύ δύσκολο...
    Όστρια Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω κι ένα βηματάκι ,Χρυσούλα μου να κάνω,θα είμαι ευχαριστημένη...Δεν είναι όλοι για τα πολύ μεγάλα...Ό,τι μπορούμε...Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  27. Ειλικρινά, δεν ξέρω τί σχόλιο να κάνω...
    Υποκλίνομαι στο μεγαλείο των ανθρώπων που έχουν ΨΥΧΗ...
    Χρόνια σου πολλά, καλά, γλυκά, χαρούμενα κ' ευτυχισμένα!!!
    Καλό μήνα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποκλίνομαι μαζί σου...Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές...Φιλιά και αγάπη...

      Διαγραφή
  28. στάθηκα και πάλι στη γωνιά σου και ξαπόστασα...

    ανακουφιστικό κι ελπιδοφόρο να συναντώ ανθρώπους-εσένα- που σκέφτονται πραγματικά ¨ανατρεπτικά¨και ΚΑΝΟΥΝ τις σκέψεις τους πράξη με τις καθημερινές επιλογές τους - έστω κάποιες από αυτές...

    είναι-ας μην θεωρεί υπερφίαλο να πω είμαστε καλή μου φίλη-αρκετοί κι ας μην προβάλλονται από τα γνωστά μέσα, κι ας μην είναι τόσο απόλυτες οι επιλογές τους όπως του γλυκύτατου Φώτη...

    χρόνια ευλογημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μπορούσα να κάνω έστω και λίγα...Νιώθω πως είμαι μέχρι το λαιμό στο σύστημα και πως είναι πια αδύνατο να ανεξαρτητοποιηθώ...Έχει ο Θεός όμως...Δεν απελπίζομαι...Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια...Καλό βράδυ...

      Διαγραφή
  29. εκπληκτική ανάρτηση.. εκπληκτικός ο Φώτης.. του Βόλου... και κάθε Φώτης...στην ζωή μας... !!! Εντυπωσιάστηκα!!... μάλιστα!!...
    Τον ήξερα λίγο από το φεις.. σήμερα έμαθα πολλά.. μάλιστα!!!...

    Και πολύχρονη.. να σε χαιρόμαστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές,Λάμπρο...Συμφωνώ πως οι Φώτηδες του κόσμου τούτου είναι πολύ σημαντικοί για τη ζωή μας...Καλημέρα σου εύχομαι...

      Διαγραφή
  30. Ο Φωτης θα μπορουσε να χαρακτηριστει και ως "εν Χριστο σαλος". Ειναι πραγματικα ελευθερος. Μονο ο πραγματικα ελευθερος μπορει να αγγιξει τη θεωση.
    Ας προβληματιστουμε...
    Λυκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεωρώ πως είναι ένας "δια Χριστόν σαλός"...Θα το αποδείξει το τέλος του...Αξίζει όλους να μας προβληματίσει...Καλημέρα...

      Διαγραφή
  31. Αυτά περι υγιεινισμούς και αφαρμακείες είναι μεγάλα ψέματα. Ξέρω ανθρώπους που έχουν πεθάνει από εναλλακτικές ψευτο-θεραπείες. Αυτό το “έχω ακούσει γιατρό” δεν είναι και πολύ επιστημονικό. Και εγώ έχω ακούσει γιατρό να κάνει μάγια την ώρα εγχείρησης (τον γνωστό Δρ. Οζ). Λοιπόν; Η Εκκλησία μας δεν αρνείται την Ιατρική Επιστήμη. Δεν υπάρχει Εναλλακτική Ιατρική όπως δεν υπάρχει Εναλλακτική Ορθοδοξία. Ό,τι χρήσιμο και καλό μπολιάζεται στην Γνήσια Αυθεντική ορθόδοξη Ιατρική. Και ποιός είπε ότι οι γιατροί δεν μιλούν σε ασθενείς για σωστή δίαιτα; Για αυτό και συνιστούν και σωστούς διαιτολόγους. Ξέρω γιατί η γυναίκα μου είναι γιατρός και ξέρω πόσο πολύ υποφέρει ο κόσμος και από κακή δίαιτα και από ψευτο-θεραπείες. Και ξέρω ανθρώπους που γυμνάζονται και ζουν τελείως υγιεινά και έχουν καρκίνο στον εγκέφαλο από τα 30. Και σε τελική φάση αυτά που γράφετε εδώ αντικρούουν αυτά που έχουν πει π.χ. για την Ομοιοπαθητική πολλοί γέροντες, όπως ο π. Παίσιος και π. Πορφύριος ενώ η Ρωσική Σύνοδος καταδίκασε τις ψευτοθεραπείες επίσημα σε απόφασή της. Τέλος, κακοί γιατροί δεν σημαίνει και ότι καταργούμε και την Ιατρική όπως το ίδιο ισχύει και για την πίστη μας. Τώρα για την περίφημη σταφυλοθεραπεία. Η Τζοάννα Βράντ (1876 – 1964) υπήρξε Νοτιο-Αφρικανή προπαγανδίστρια υπέρ του Αφρικανικού εθνικισμού, κατάσκοπος στον Πόλεμο Μπόερ των Αφρικανών. και συγγραφέας διαφόρων αμφισβητούμενων βιβλίων υγείας. Ο πατέρας της ήταν Ολλανδός προτεστάντης πάστορας. Οι σπουδές ήταν μελέτη σε προτεσταντική σχολή μισιονάριων στο Κέηπ Τάουν.Αν και δεν είχε καμία σχέση με ιατρική, έγραψε το βιβλίο "Η Σταφυλοθεραπεία". Το βιβλίο αυτό έχει καταδικαστεί από την επιστήμη εδώ και πολλά χρόνια ως κομπογιαννίτικο. Να σημειωθεί ότι το βιβλίο εκδόθηκε στις ΗΠΑ από μια εταιρεία που ονομάζεται "Μεταφυσικές Έννοιες" (1927). Τώρα τι σχέση έχει η μεταφυσική με την Ιατρική...Η Μπραντ είχε και αποκαλύψεις εξ ουρανού που ξεκίνησαν την παραμονή του θανάτου της μητέρας της 7/12/17 στην Πραιτώρια. Εκεί δημοσίευσε σειρά από προφητικές αποκαλύψεις σε ένα βιβλίο που το ονόμασε 'Η Χιλιετηρίδα' (1918). Άλλα θρησκευτικά της έργα ήταν 'Οι Παράκλητοι ή Έρχομαι Σπίτι Μητέρα' το οποίο δημοσίευσε το 1936. Αν και βοήθησε έναντι της αγγλικής καταπίεσης στη Νότιο Αφρική, φαίνεται ότι μετά έφτασε στο άλλο άκρο. Χαρακτηριστικό είναι ότι ένας άγγελος της αποκάλυψε το 1916 ότι η Εκλεκτή Φυλή ήταν οι Νότιο-Αφρικανοί και προφήτεψε ότι το Γιοχάνεσμπουργκ θα το χτυπούσαν μαύροι. Τώρα, αυτό δε σημαίνει ότι τα σταφύλια είναι κακό να τα τρως – μάλιστα πιστεύεται ότι κάνουν πολύ καλό, όπως όλα τα φρούτα. Αλλά νερό και σταφύλι δεν διώχνει τον καρκίνο. Και αν κάνει πολύ καλό είναι κάτι που δεν έχει μέχρι στιγμής παρατηρηθεί μέσω κλινικών δοκιμών (ναι ΕΓΙΝΑΝ δοκιμές οι οποίες είναι ανοικτές στο κοινό να τις δει – κανένας δεν αποκρύβει τίποτα, αφού στην Ιατρική είναι υποχρεωτικό να αναφέρεις ότι θα κάνεις μία δοκιμή σε βάση δεδομένων ΠΡΙΝ ξεκινήσεις να την κάνεις, ώστε να μην μπορείς μετά να την αποσύρεις.)Κανέναν δεν τον συμφέρει να αποκρύβονται οι ανακαλύψεις στην Ιατρική για προσωπικά οφέλη. Δεν υπάρχουν Μυστικές Κλίκες γιατρών που κοιτάνε πώς να σου πιούν το μεδούλι. Όλοι οι γιατροί που γνώρισα από τη δουλειά της γυναίκας μου (ογκολόγος-αιματολόγος) είναι τίμιοι άνθρωποι που γνωρίζουν τον ανθρώπινο πόνο γιατί τον ζουν καθημερινά – σε αντίθεση με πολλούς “ευλαβείς” που έχουν αρκετή “βλάβη” τελικά και που δυστυχώς οδηγούν ανθρώπους μέχρι και τον θάνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας εύχομαι.Τα περι υγιεινιστικής ιατρικής και αφαρμάκου ιατρικής δεν είναι ψέματα στη δική μου ζωή,αφού και τα έχω δοκιμάσει και έχω πειστεί.Δεν εννοώ,βέβαια ότι τα φάρμακα δεν είναι χρήσιμα στη ζωή μας-αν και πολλές φορές οι παρενέργειες είναι περισσότερες από τα οφέλη τους.Δεν μπορώ ας πόυμε να ξεχάσω τη γνωμάτευση κλασικών γιατρών πως για τη μυοπάθεια συγγενικού μου προσώπου,είκοσι ετών σήμερα,φταίει ενα εμβόλιο-αφού κι αυτά ο Θεός τα έστειλε.,αλλά πως οι κλασικοι γιατροί δίνουν πολλά φάρμακα που δεν χρειάζονται.Έτσι και ο άντρας μου πήρε αντιβίωση όταν είχε πνευμονία,αλλά ποτέ για μια ωτίτιδα ή αμυγδαλίτιδα που καταπολέμησε με τρόπους παραδοσιακούς που τους έμαθα από τη γιαγιά μου...Συμφωνώ πως οι περισσότεροι γιατροί είναι άνθρωποι τίμιοι και με ευαισθησία στον ανθρώπινο πόνο(η αδελφή της μητέρας μου και πολλοί φίλοι γιατροί είναι έτσι)όμως έχουν στρεβλή άποψη για την ιατρική αφού περιμένουν τον ασθενή να αρρωστήσει για να του δώσουν το φάρμακο και δεν προσπαθούν να προλάβουν την ασθένεια(τρόποι υπάρχουν πολλοί)όπως επίσης δεν ερευνούν να βρουν τρόπους θεραπείας πέρα από όσα έμαθαν στη σχολή τους κι εγώ αυτό θεωρώ αντιεπιστημονικό.Η Ομοιοπαθητική -παρόλο που δεν πρόκειται για αφάρμακο ιατρική-είναι πανάρχαια μέθοδος θεραπείας(Ιπποκράτης)και από όσο ξέρω-και τους ξέρω καλά-οι ομοιοπαθητικοί γιατροί της πόλης μου είναι χριστιανοί ορθόδοξοι,εξομολογούνται και κοινωνούν,θεραπεύουν ακόμη και μοναχούς σε μοναστήρια της περιοχής μου και έχουν την επίσημη έγκριση του Μητροπολίτη μας,την οποία ζήτησαν οι ίδιοι ακριβώς για να αντικρούσουν τις συκοφαντίες.Εννοείται πως είναι γιατροί που σπόυδασαν σε ελληνικά πανεπιστήμια και με επιπλέον σπουδές στο εξωτερικό.Για τη σταφυλοθεραπεία θα πω μόνο πως την έχω δοκιμάσει και έχω δει πολλά οφέλη(δεν μπορώ να μιλήσω για θεραπεία καρκίνου,αφού δεν έχω ΄παρά διαβάσει όπως κι εσείς για τυχόν τέτοιες δυνατότητες.Πάντως δεν νομίζω πως η σταφυλοθεραπεία αντλεί την αξία ή απαξία της από τη ζωή της Μπράντ,όπως ο Χριστός δεν αντλεί την αλήθεια Του από τη ζωή των περισσότερων χριστιανών-η σύγκριση τηρουμένων των αναλογιών)Συγκεκριμένα είδα να εξαφανίζονται όλα τα λιπώματα που είχα στο σώμα μου,για πολλά χρόνια μετά,τα οποία επανήλθαν μετά από χρόνια ανθυγιεινής διατροφής.Ο καρκίνος είναι σίγουρα ια περίπλοκη αρρώστια,με αίτια ψυχοσωματικά,ενώ καθοριστικός παράγοντας είναι και η κληρονομικότητα.Δεν συμφωνώ πως δεν υπάρχουν συμφέροντα στην ιατρική και ιδιαίτερα στον τομέα του φαρμάκου(πολλά τα λεφτά και ανήθικες οι φαρμακοβιομηχανίες).Συμφωνώ τέλος πως υπάρχουν στον κόσμο της εναλλακτικής ιατρικής πολλοί κομπογιαννίτες που μπορούνα προκαλέσουν πολλους θανάτους.Κι εσείς όμως πρέπει να συμφωνήσετε πως και η κλασική ιατρική έχει θύματα είτε από ιατρικά λάθη είτε από παρενέργειες φαρμάκων,κι ότι αυτό δεν κάνει αυτόματα όλους τους κλασικούς γιατρούς φονιάδες.Τελικά τείνω να πιστέψω πως ο καλύτερος τρόπος θεραπείας είναι προσωπικός και αυτός τον οποίο έχουμε δοκιμάσει και στον οποίο αναπαυόμαστε.Ιδού λοιπόν πεδίον δράσης...Δεν είναι πάντως δόκιμο να κατηγορούμε ανθρώπους ή θεραπείς που δεν γνωρίζουμε.Ο Θεός τα έχει στείλει όλα για τη θεραπεία των ανθρώπων.Δεν ξέρω άλλωστε τον Χριστό να έχει δώσει την άδεια θεραπείας μόνο στην κλασική Ιατρική την οποία πιστεύω αυθαίρετα έχετε βαφτίσει ορθόδοξη ιατρική.Εύσχημα δίνονται από τους ανθρώπους για τους δικούς τους κάθε φορά λόγους.Δεν θέλω να παρεξηγηθώ.Πιστεύω πως μιλάτε από καρδιάς,όμως με μια δόση φανατισμού που δεν αρμόζει σε επιστήμονα που πιστεύει στο θαύμα του κόσμου που ο Θεός έδωσε στους ανθρώπους και στις δυνατότητές του...

      Διαγραφή
  32. ΦΟΒΕΡΗ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΦΩΤΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι θα γινόταν αν ζούσαμε όλοι σαν τον Φώτη? (Εδώ υποθέτω οτι ο Φώτης είναι κάποιος που δεν έχει κάνει οικογένεια και παιδιά , γι αυτό και μπόρεσε να πάρει την απόφαση να ζήση έτσι) . Απλά η ανθρωπότητα θα σταματούδε σιότι όλοι θα τριγυρνάγαμε ρακένδυτοι και βρώμικοι , κοιτάζοντας να επιβιώσουμε την σημερινή μέρα , δίχως προγραμματσιμό για το μέλον, δίχως την σύσταση πολιτειών και οργανωμένων δήμων. οπότε το ζητούμενο δεν είναι να θέλουμε να ζήσουμε σαν αυτόν, αλλά να εμπνεόμαστε απο τον τρόπο ζωής του ως ένα βαθμό. Την κοινωνία δεν θα την αλλάξει κάποιος σαν τον Φώτη , ούτε το σύστημα θα το πολεμήση κάποιος σαν τον Φώτη , αλλά ένας "συνδυασμός" του Φώτη και του Μιχάλη Καλογεράκη
    http://www.youtube.com/watch?v=hu7eIJG_NSM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίλε,η ζωή του Φώτη δεν είναι για όλους τους ανθρώπους...Θέλει μεγάλη ταπείνωση για να την ακολουθήσεις...Η απλότητα της ζωής όμως, η αποποίηση των σκουπιδιών που μας πλασάρουν σαν απαραίτητα είναι όχι απλώς εφικτή αλλά αναγκαία....Η ζωή του Φώτη λέει πως ο καθένας μπορεί να ζήσει με τα ουσιαστικά,αρκεί να το επιλέξει με γενναιότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρονια σου πολλα ,γερη κι ευτυχισμενη!Πολυ ωραιο το κειμενο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κανείς δεν μίλησε για Χριστό για τον Φώτη. Ήταν Χριστοφόρος. Ζούσε με την αγάπη του Χριστού. Μιλούσε καθημερινά μαζί του. Μιλούσε με τους Αγίους οι οποίοι τον επισκέφτονταν στι κελί του. Δεν θέλουμε τον Χριστό στην ζωή μας. Γιαυτό δεν θα προκόψουμε πνευματικά. Άραγε πότε θα βάλουμε προτεραιότητες σε αυτήν τη ζωή. Ο Φώτιος τις έβαλε απο χρόνια. Προτίμησε την κατά Χριστόν σαλότητα και στεφανώθηκε σήμερα μαζί με τους Αγίους μας.Καλόν Παράδεισο αδελφέ εν Χριστώ και να πρεσβεύεις για εμάς τους τρισάθλιους και αμαρτωλούς στον Κύριο και δεσπότη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή