Καλώς ορίσατε

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Καλαθάκια από κουρέλια...

Εδώ και πολλά χρόνια σκέφτομαι πως θα είχε ενδιαφέρον μια έκθεση χειροποιημάτων με κύριο υλικό τα κουρέλια...Είναι απίστευτο πόσα πράγματα μπορεί κανείς να κατασκευάσει με αυτά τα ταπεινά υλικά...Χρηστικά αλλά και με αισθητικό αποτέλεσμα...Να,σαν αυτά τα καλαθάκια που στόλισαν το φετινό χειμώνα το σπίτι μας...
 Πραγματική μανία...Όταν αρχίσεις δεν μπορείς να σταματήσεις...Ακόμη και το μικρότερο μέλος της οικογένειας -η κόρη του σπιτιού-έφτιαξε το πρώτο καλαθάκι της...και τα κατάφερε πολύ καλά...
Οι οδηγίες είναι πραγματικά απλούστατες...Τις βρήκαμε στο ακόλουθο ιστολόγιο(http://kerasopites.blogspot.gr/2012/12/blog-post_18.html)...Ευχαριστούμε από καρδιάς τη δημιουργό του ιστολογίου για τη χαρά που μας έδωσε...
 Εμείς δεν χρησιμοποιήσαμε σπάγκο για να τα πλέξουμε,αλλά κουρέλια όλων των ειδών...Από μαλακά υφάσματα...
 ...που έφτιαξαν καλαθάκια λεπτά αλλά πολύ στέρεα...
 ...κατάλληλα για κάθε είδους προιόντα...
...ή από πιο χοντρά υφάσματα...
 ...με τα οποία φτιάξαμε καλαθάκια σκληρά...

...η διάμετρος και το σχήμα έχει άμεση σχέση με το πόσο χοντρό κουρέλι θα χρησιμοποιήσετε...Όσο πιο χοντρό τόσο πιο μεγάλη η διάμετρος του καλαθιού...
 ...δοκιμάσαμε να πλέξουμε με δύο κουρέλια και -παρόλο τον κόπο-το αποτέλεσμα μας άρεσε...

 ...όσο για τα χρώματα...τολμήστε ό,τι σας επιβάλλει η φαντασία σας...Χρησιμοποιήστε πολύχρωμα υφάσματα ή συνδυάστε τα με τα μονόχρωμα....
 ...πανέμορφα και για δώρο σε αγαπημένους ανθρώπους που  μπορούν να εκτιμήσουν το χειροποίητο ...παρ όλη την ταπεινή καταγωγή του υλικού...
...γεμάτα καραμέλες ...
...καρύδια...
...ή και άδεια...γεμάτα με την αγάπη σας....
...ελπίζω να σας δώσαμε μια ιδέα για την αξιοποίηση ρούχων παλιών που θα κατέληγαν στα σκουπίδια...και έναν δρόμο,ίσως,για δημιουργία...Είμαι σίγουρη πως το αποτέλεσμα θα σας αρέσει!!!

42 σχόλια:

  1. Χμμμ... Νομίζω πως και στο σπίτι της γιαγιά μου υπήρχε κάτι τέτοιο!
    Μόλις μου βρήκες μια πολύ ευχάριστη ασχολία!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά!
    Καλή χρονιά!!!
    Με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά...Υγεία και ευτυχία!!!!

      Διαγραφή
    2. καλησπερα αν γινετε θα ηθελα να μου πειτε πως θα μπορουσα να φτιαξω το κασκολ! Ευχαριστω...

      Διαγραφή
  2. Γεια στα χερια σας μανα και κορη.Θα βαλω τους γιους μου στην καταψυξη να περιμενουν.Αυτην την κορη την θελω νυφη μου οπωσδηποτε!!!!!! Γιατι η παροιμια λεει'βλεπε μανα παρε κορη' φιλια Ευαγγελια Μηχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευαγγελία μου,το ίδιο λέω κι εγώ...Μακάρι να συμπεθεριάσουμε!!!Καλή και ευλογημένη χρονιά...Την αγάπη μου σε όλη την οικογένεια!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά με υγεία ,δύναμη ,χαρά και δημιουργικότητα ! Και απο ότι φαίνεται αρχή -αρχή του χρόνου ξεκίνησε η δημιουργία !!! Εγώ έμεινα μόνο στην κατασκευή μικρών χαλιών !!!Πανέμορφα τα καλαθάκια και χρηστικότατα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και ευλογημένη χρονιά...Με αγάπη και ομόνοια!!!Είμαι σίγουρη πως αν ασχοληθείς θα φτιάξεις αριστουργήματα...Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφα - και δεν κοστίζουν τίποτε !!!!!! Υπέροχη ιδέα !!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι καταπληκτικά τα πλεκτοκουρελοκαλαθάκια σας μάνα και κόρη !!!!!Το ένα καλύτερο από το άλλο, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο !!! Εγώ δυστυχώς δεν έχω γιο οπότε αφήνω τη νύφη για την Ευαγγελία !!!! Μπράβο κορίτσια γειά στα χέρια σας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως Ράνια,αν έχεις κόρη έχω και τρεις γιούς στη σειρά!!!Χαχαχα!!!Καλή και ευλογημένη χρονιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Είναι τέλεια όλα!! Μπράβο!! Πρέπει μάλλον να κάνω και εγώ ένα καλό ξεκαθάρισμα στα ρούχα μας....σίγουρα θα βρώ κάτι για να φτιάξω και εγώ τέτοια καλαθάκια!! Φιλιά πολλά και καλή χρονιά να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα. Αρχικά να σου ευχηθώ χρόνια πολλά, καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, φώτιση και ηρεμία. Με την σημερινή σου ανάρτηση μου θύμισες το σπίτι της γιαγιάς μου που είχε χαλάκια κατασκευασμένα με κουρελάκια. Μου άρεσαν πάρα πολύ τα καλαθάκια που ετοιμάσατε και συμφωνώ μαζί σου πως με τα υλικά αυτά μπορείς να φτιάξεις υπέροχα πράγματα. Καλό βράδυ!! Δάφνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά,καλά και ευλογημένα!!!Πάντα χαρά και αγάπη στο σπιτικό σου...

      Διαγραφή
  8. Τί όμορφη ιδέα και χρήσιμο αποτέλεσμα!!!!
    Κάποτε κάναμε κουρελούδες με κουρέλια, αλλά αυτό είναι πιο εύκολο και γρήγορο.
    Θησαυρός το κοριτσάκι σου!!

    Καλή Χρονιά στην οικογένεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ,Θαλασσένια μου...Τα κορίτσια είναι έτσι κι αλλιώς θησαυρός!!!Καλή και ευλογημένη χρονιά...

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά Μαρία μου!!!!!!
    Μου άρεσαν πάρα πολύ τα καλαθάκια σας!!!
    Αξιοποιήσατε τα πάντα!!!
    Γειά στα χεράκια σας!!!!!
    Μου άρεσε και η ιδέα του συμπεθεριού!!!!
    Μήπως να γυρίσουμε στα παλιά καλά χρόνια;
    Σας φιλώ όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου,θερμές ευχαριστίες για τις ευχές...Χαρά και αγάπη εύχομαι για τον καινούριο χρόνο...Δημιουργική να είσαι όπως πάντα...Όσο για τα προξενιά...αστεία αστεία εκείνοι οι γάμοι είχαν μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας...Οπότε...γιατί όχι:::!!!!!

      Διαγραφή
  10. μα είναι υπέροχα όλαααααα!!!!!!! το ένα καλύτερο από το άλλο!!! πολύ πολύ όμορφα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο σας κορίτσια!Υπέροχη μεταποίηση και ανακύκλωση παλιών υφασμάτων!Πραγματικά καταπληκτική ιδέα!Καλή χρονιά με υγεία πάνω από όλα εύχομαι στην οικογένειά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ πολύ όμορφα και πρακτικά . Άσε που εκτός από το ότι είναι χειροποίητα , δίνουν μια χαρούμενη όψη .
    Καλή χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ομορφα τα κουρελάκια αξιοποιηθήκαν έγιναν τελεια καλαθακια.. και πρακτικότατα για πολλες χρήσεις... Μαρία μου... μπράβο ... με τις ιδέες σου... φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου,σε ευχαριστώ πολύ...Καλή και ευλογημένη χρονιά εύχομαι να έχεις...

      Διαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά με όμορφες και δημιουργικές στιγμές. Υγεία, αγάπη και ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ,ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΣΑΣ!!!!!
    ΠΛΕΚΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑΘΙΑ ΜΕ ΚΛΩΣΤΕΣ ΜΕ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΞΕΝΟ ΣΑΙΤ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΚΟΥΡΕΛΙΑ,ΕΚΑΤΣΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΛΕΞΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΤΣΑΝΤΑΚΙ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΑ ΠΛΕΚΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΜΕ ΚΟΥΡΕΛΙΑ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ,ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΤΗ ΚΟΥΡΕΛΟΜΑΝΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΣΑΝΤΑΚΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΟΝΤΡΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΓΩ ΤΑ ΕΛΠΕΞΑ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΣΚΟΛ ΦΕΤΟΣ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σε ευχαριστώ για τις ευχές και τις ανταποδίδω μέσα από την καρδιά μου...Η αλήθεια είναι πως είδα το καλοκαίρι σε καταστήματα να πουλούν τσάντες από κουρέλια στον αργαλειό...Όμως δεν μπορώ να τα φανταστώ πως θα είναι πλεκτά με το βελονάκι...Αν έχεις κανένα σάιτ τέτοιο και μπορείς θα ήθελα να ρίξω μια ματιά...Ή κάνε μια ανάρτηση με τα δικά σου χειροποιήματα να πάρουμε ιδέες...Εύχομαι μια χρονιά ανέφελη όσο αυτό είναι δυνατόν και πολύ υπομονή να αντιμετωπίζουμε ό,τι στέλνει ο Θεός...Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  16. Άχου τι όμορφα που έγιναν! Φανταστική ιδέα! Τα κουρέλια σου πήραν πολλή ώρα να τα κόψεις; Πάντως το ρόζ κλέβει την παράσταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς όρισες!!!Χαίρομαι που σε γνωρίζω και θα σε ευχαριστήσω για τις κατατοπιστικότατες οδηγίες με τις οποίες καταφέραμε να φτιάξουμε καλαθάκια...Το κόψιμο των κουρελιών είναι απλή και πολύ ψυχοθεραπευτική διαδικασία...Ειδικά αν έχεις νεύρα τα ξεσπάς όλα πάνω στο ύφασμα!!!Ελπίζω να επικοινωνούμε...Καλή και ευλογημένη χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή κι ευλογημένη χρονιά στο σπιτικό σου, καλή μου! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου, πάντα με υγεία και αγάπη!
    Τα καλαθάκια σας είναι πανέμορφα!!!! Τώρα ξεσηκώθηκα κι εγώ να κόψω παλιά ρούχα σε κουρέλια για να πλέξω μερικά.
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ...Καλή και ευλογημένη χρονιά...Καλή επιτυχία στα καλαθάκια!!!

      Διαγραφή
  19. μπραβο ειναι ομορφα. καλη χρονια. σε ευχαριστω για την ωραια αισθηση που δινει το ιστολογιο σου.
    ενας μαντραχαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα...Πολύ μου άρεσε η υπογραφή...Να είσαι καλά...Υγεία,ευτυχία,χαρά και χαμόγελο στη ζωή σου!!!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχα, εγώ προσπάθησα να κάνω χαλάκι με αυτά όμως "γυρνάει", κάτι δεν κάνω καλά!Υπέροχα κοριτσάκι μου , ένα μπράβο δεν φτάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου,σε ευχαριστώ από καρδιάς...Εύχομαι πάντα να λάμπεις και να σκορπάς το φως σου γύρω σου...Δοκίμασε να ρελιάσεις το χαλάκι σου με ύφασμα,μήπως στρώσει...Σε φιλώ ...

      Διαγραφή
  21. καλησπερα αδελφη μου και καλη Σαρακοστη ηθελα μια πληρ τι νουμερο βελονακι χρειαζεται γι αυτο το καταπληκτικο εργοχειρο?σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλή Σαρακοστή!!!!Καλόν αγώνα!!!Νούμερο 8 ή 10 ανάλογα με το πόσο χοντρά κόβεις τα κουρέλια...Καλή επιτυχία!!!!

      Διαγραφή